Program za izpopolnjevanje trženje je del visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje upravljanje in poslovanje. Namenjen je izpopolnjevanju, dopolnjevanju, poglabljanju in posodabljanju znanja s področja trženja, trženjskega komuniciranja in mednarodnega poslovanja na dodiplomski ravni.
Predmetnik programa za izpopolnjevanje trženje
Predmetnik programa za izpopolnjevanje
trženje, ki je del študijskega programa
upravljanje in poslovanje,obsega 44 KT po ECTS. Sestavljajo ga trije predmeti modula trženje (18 KT), dva izbirna predmeta (12 KT), strokovna praksa (8 KT) in zaključni seminar (6 KT).
Tabela: Predmetnik programa za izpopolnjevanje
trženje
Zap.št.
|
Učna enota
|
Org. študijsko delo
|
OŠD
|
IŠDŠ
|
LOŠ
|
KT
|
P
|
V
|
PU
|
1.
|
|
30
|
30
|
|
60
|
90 |
150
|
6
|
2.
|
|
30
|
30
|
|
60
|
90 |
150
|
6
|
3.
|
|
30
|
30
|
|
60
|
90 |
150
|
6
|
4.
|
Izbirni predmet 1
|
30
|
30
|
|
60
|
90 |
150
|
6
|
5.
|
Izbirni predmet 2
|
30
|
30
|
|
60
|
90 |
150
|
6
|
6.
|
Strokovna praksa
|
|
|
160
|
160
|
|
160
|
8
|
7.
|
Zaključni seminar
|
|
|
|
|
150
|
150
|
6
|
|
SKUPAJ
|
150
|
150
|
160
|
460
|
600
|
1060
|
44
|
Obveznosti študenta ter oblike preverjanja in ocenjevanja znanja so opisane v učnih načrtih posameznih učnih enot.
Slušatelj zaključi program za izpopolnjevanje
trženje, ki je del visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
upravljanje in poslovanje, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 44 KT, za kar prejme potrdilo (skladno z 32.a členom ZVŠ – zadnja alineja), ki je javna listina, ter prilogo z navedbo učnih enot, kompetenc in doseženega uspeha.