Program za izpopolnjevanje trženje je del visokošolskega študijskega programa druge stopnje upravljanje in poslovanje. Namenjen je izpopolnjevanju, dopolnjevanju, poglabljanju in posodabljanju znanja s področja trženja na magistrski ravni.
Predmetnik programa za izpopolnjevanje
Predmetnik programa za izpopolnjevanje
trženje, ki je del magistrskega študijskega programa
upravljanje in poslovanje,obsega 42 KT po ECTS. Sestavljajo ga trije predmeti modula trženje: razvojno trženje izdelkov in storitev, kvantitativni modeli v trženju in mednarodni marketing (18 KT), trije izbirni predmeti (18 KT) in projektni seminar (6 KT).
Tabela: Predmetnik programa za izpopolnjevanje
TRŽENJE
|
Zap. št.
|
Učna enota
|
OŠD
|
OŠD
|
IŠDŠ
|
LOŠ
|
KT
|
P
|
V
|
1.
|
Razvojno trženje izdelkov in storitev
|
20
|
15
|
35
|
127
|
162
|
6
|
2.
|
Kvantitativni modeli v trženju
|
20
|
15
|
35
|
127
|
162
|
6
|
3.
|
Mednarodni marketing
|
20
|
15
|
35
|
127
|
162
|
6
|
4.
|
Izbirni predmet 1
|
20
|
15
|
35
|
127
|
162
|
6
|
5.
|
Izbirni predmet 2
|
20
|
15
|
35
|
127
|
162
|
6
|
6.
|
Izbirni predmet 3
|
20
|
15
|
35
|
127
|
162
|
6
|
7.
|
Projektni seminar
|
|
|
|
180
|
180
|
6
|
SKUPAJ
|
120
|
90
|
210
|
942
|
1152
|
42
|
Obveznosti študenta ter oblike preverjanja in ocenjevanja znanja so opisane v učnih načrtih posameznih učnih enot.
Slušatelj zaključi program za izpopolnjevanje trženje, ki je del visokošolskega študijskega programa druge stopnje upravljanje in poslovanje, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 42 KT, za kar prejme potrdilo (skladno z 32.a členom ZVŠ – zadnja alineja), ki je javna listina, ter prilogo z navedbo učnih enot, kompetenc in doseženega uspeha.