Prijava

 
 
 

Prjojekt Digitalna Avantura – DigiA

Prjojekt Digitalna Avantura – DigiA

24.11.2023

Na Fakulteti za ekonomijo in informatiko Univerze v Novem mestu je 15., 16. in 17. novembra potekal projekt DigiA, katerega namen je dvig digitalnih kompetenc mladih. Z delom na projektu so dijaki poglabljali znanja s področja Excela in praktične uporabe generativne umetne inteligence (umetna inteligenca kot osebni tutor).
Z vsebinami, ki so vključevale baze podatkov, podatkovno analitiko, elektronske tabele in generativno umetno inteligenco, je projekt uspel pritegniti in spodbuditi zanimanje za naravoslovno in tehniško znanje med udeleženci. Predvsem pa je projekt okrepil zavedanje o prednostih uporabe digitalnih orodij za udeležence ter povečal zaupanje udeležencev v digitalne tehnologije.

Slike prikazujejo udeležence projekta ter tudi nekaj rezultatov dela (npr. karikatura udeleženke).

 
 
 
SPLOŠNO

Univerza v Novem mestu
Knjižnica
E-učilnica

Novice
Dogodki
Konference

O FAKULTETI

Predstavitev fakultete
Organiziranost fakultete
Pravni akti in etični kodeks
Informacije javnega značaja
Raziskovalna dejavnost
Mednarodno sodelovanje
Revija
Kontakt

ŠTUDENTI

Prijava
Referat za študijske zadeve
Urniki
Študijski koledar
Strokovna praksa

ŠTUDIJ

Vpis
Alumni klub
Študentski svet
Karierni center
Tutorstvo
Komisije

ŠTUDIJSKI PROGRAMI

Program 1. stopnje
Program 2. stopnje
Vseživljenjsko učenje

KONTAKTNI PODATKI

Univerza v Novem mestu
Fakulteta za ekonomijo in informatiko
Na Loko 2, 8000 Novo mesto
+386 7 393 00 10 (tajništvo)
+386 7 393 00 20 (referat)
Davčna št.: 21535132
Matična št.: 1271229
TR: 0315 0100 0023 418
IBAN: SI56 0315 0100 0023 418
SWIFT: SKBASI2X

  

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.