Projekti VŠUP na Agri 2015
V mesecu juliju 2015 so se na Visoki šoli za upravljanje in poslovanje Novo mesto uspešno zaključili trije projekti, ki so se odvijali v okviru projektov Po kreativni poti do praktičnega znanja. Razpis je bil izveden s strani Javnega sklada za razvoj kadrov in štipendije, katerega namen je bil pristop študentov k reševanju praktičnih problemov v gospodarstvu. Na treh projektih je sodelovalo 29 študentov iz različnih visokih šol in fakultet, tri pedagoški mentorji in pet delovnih mentorjev.
Produkt projekta TransCost sta aplikaciji za izračun stroškov transporta v malih transportnih podjetjih. Aplikaciji sta izdelani v programskem orodju MS Excel. Študenti so pripravili za uporabnika enostavno aplikacijo, s pomočjo katere izračunamo stroške načrtovane poti. Delovna mentorica ga. Mateja Jerebič iz podjetja Vigros d.o.o. je o uporabnosti aplikacije povedala sledeče: “Aplikacija TransCost vnaša v naše podjetje možnost izračuna skupnih stroškov prevoza vključno z možnostjo primerjave stroškov zunanjega prevoznika.« Projekt TransCost smo skupaj s projektom E_PA predstavili na sejmu Agra v Gornji Radgoni, v soboto 22. avgusta. Stojnico Javnega sklada za razvoj kadrov in štipendije je obiskal tudi minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano mag. Dejan Židan. Na sejmu prisotni delovni mentor projekta E_PA, g. Gašper Repanšek je glede uporabne vrednosti projekta povedal: “V Sloveniji je v gostinstvu zaposlenih približno 25 tisoč zaposlenih, ki morajo poznati alergene v živilih. E-priročnik, ki je produkt projekta, je namenjen gostom in zaposlenim. Z njim pridejo do potrebnih in zahtevanih informacij o alergenih v jedeh.”
Kratke opise projektov TransCost, E_PA in H4U najdete na spletni strani: http://pkp2.altervista.org/. Na omenjeni spletni strani boste prišli tudi do spletne strani projekta H4U. Produkt projekta H4U vam na enostaven in sintetiziran način nudi vpogled v zelišča za vsakdanjo uporabo posameznika.
Naslov projekta: Razviti mobilno aplikacijo naroči storitev in recept/standard za sendvič na mobilno aplikacijo
Živimo v času storitvene in informacijske družbe. Potrošniki se vse bolj zavedamo dobrin, ki jih lahko pridobimo preko aplikacij na internetu v realnem času. Nujno je potrebno razvijati storitve, ki so prilagojene sodobnemu potrošniku in imajo visoko dodano vrednost. Projekt teži k razvoju aplikacije, ki bi omogočala naročanje storitve ali izdelka na hiter in enostaven način, brez odvečnega tipkanja, kar je značilno za današnja internetna naročanja blaga in storitev. Projekt prinaša trgu potencialno novo storitev z visoko dodano vrednostjo glede na konkurenco. Potrošnikom, ki se bodo odločili za nakup oz. naročanje s pomočjo spleta prihrani čas, ki bi ga sicer porabili na samem mestu nudenja storitve. Ozka grla kot so naročanje, plačevanje in dostava so deloma odpravljena s spletnim naročanjem, spletnim plačevanjem in osebno dostavo na želeni kraj, ki ga izbere kupec.
Projekt sodi v študijske področja po Klasiusu: P-4828-uporaba interneta in računalniških omrežij; P-4812-računalniško programiranje in programski jeziki; P-5419-Živilska industrija drugo; 3419-Prodaja (trgovina) na debelo in drobno (drugo); 3412-Ekonometrija. Na projektu sodelujejo štirje študenti in dva mentorja iz Visoke šole za upravljanje in poslovanje Novo mesto ter delovni mentor iz podjetja Repa.
Projekt delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 1. razvojne prioritete »Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti ter prednostne usmeritve« 1.3. »Štipendijske sheme«, v okviru potrjene operacije »Po kreativni poti do praktičnega znanja«.